MDK-Google-top

Invitation til arrangement om Google og Mediegruppen Danmarks tredje ordinære generalforsamling onsdag 10. april 2013 klokken 16.30 i DR Byen

Program:

16.30 - 17.30: Google-eksperten Erik Nicolaisen Høy giver os et indblik i Googles verden. Hvordan placerer de sig på markedet i forhold til deres konkurrenter (bl.a. Twitter, Facebook, Microsoft og Apple)? Hvordan søger Googles søgemaskine? Hvordan udnytter Google deres store masse af brugere til bl.a. forbedring af søgninger og oversættelse? Hvordan går det med de digitale bøger, og hvilke teknologier arbejder de med et fremtidsperspektiv, herunder ansigtsgenkendelse, lyd til tekst m.m.?

17.30 - 18.00: Sandwich og vand

18.00: Generalforsamling

Tilmelding:

Sidste frist for tilmelding til foredrag og generalforsamling er onsdag 3. april 2013.

Tilmeld dig her via hjemmesiden, eller send din tilmelding til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og oplys navn og e-mail-adresse. Angiv venligst om du både deltager i foredraget og generalforsamlingen.

Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal sendes til bestyrelsen senest onsdag 3. april. Forslag kan sendes til adressen Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Se bestyrelsens forslag til vedtægtsændring i den vedhæftede dagsorden for generalforsamlingen.

Sted:
Generalforsamlingen foregår i DR Byen, Emil Holms Kanal 20, 0999 København C.

Sæt også kryds i kalenderen 19.-20. september 2013, hvor der er Nordisk Arkiv- og Researchkonference i Stockholm. Vi sender program og indbydelse ud, så snart vi får det fra vore svenske kolleger.

Bestyrelsen i Mediegruppen Danmark