Kære mediegruppemedlem

Invitation til Mediegruppen Danmarks generalforsamling onsdag den 17. maj 2017 klokken 17 i DR Byen.

Program:
17.00-18.00: Oplæg fra Rune Øgendahl, journalist på Politi- og retsredaktionen på Ritzaus Bureau, som vil fortælle om Ritzaus nye sprogmanual. Manualen indeholder en række anbefalinger til valg af skrivemåde, praksis for tegnsætning og begrundelsen for Ritzaus valg. Derudover rummer manualen talrige eksempler på navne på virksomheder, organisationer og produkter, som ofte giver anledning til tvivl.
18.00 - 18.30: Sandwich og vand
18.30-19.30: Generalforsamling

Sidste frist for tilmelding til foredrag og generalforsamling er mandag den 15. maj.
Send din tilmelding til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.  og oplys navn og e-mail-adresse. Angiv venligst om du både deltager i foredraget og generalforsamlingen.

Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal sendes til bestyrelsen senest onsdag den 10. maj 2016. Forslag kan sendes til adressen Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Generalforsamlingen foregår i DR Byen, Emil Holms Kanal 20, 0999 København C. Lokale: 2541 Orangeriet.

Bestyrelsen i Mediegruppen Danmark