Infomedia-spot2014bDato: tirsdag 13. maj 2014 klokken 16.30
Sted: DR Byen
, Emil Holms Kanal 20, 0999 København C.

Program:
16.30 - 17.30: Infomedia har netop rundet et skarpt hjørne med mere end 60 mill. artikler, som giver brugerne mulighed for at søge i det, som er blevet kaldt ”samfundets harddisk” med 20 års historik. Infomedia arbejder i øjeblikket med udviklingen af produktet, som relanceres til sommer. Hør om hvordan Infomedia gennem brugertests, product boards og søgestatistikker har lært brugernes søgemønstre og behov at kende og om de udfordringer, der kan være, når man udvikler til både søgeeksperter med komplekse behov og novicebrugere udi informationssøgning. Sophie Bo Schmidt, som er UX Researcher i Infomedias udviklingsafdeling, kommer og fortæller – og så løfter hun også lidt af sløret for det nye værktøj.

17.30 - 18.00: Sandwich og vand

18.00: Generalforsamling

Sidste frist for tilmelding til foredrag og generalforsamling er tirsdag 6. maj 2014.

Send din tilmelding til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og oplys navn og e-mail-adresse. Angiv venligst om du både deltager i foredraget og generalforsamlingen.

Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal sendes til bestyrelsen senest tirsdag 6. maj 2014. Forslag kan sendes til adressen Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Har du lyst til at sidde i bestyrelsen? Bestyrelsens primære opgave de næste par år er at arrangere Nordisk Arkiv- og Researchkonference 2015, som Mediegruppen Danmark skal være vært for i efteråret 2015. Det er et stort arbejde at arrangere konference, men også meget spændende og sjovt. Bestyrelsesarbejdet giver et godt og meget nyttigt netværk.

Bestyrelsen i Mediegruppen Danmark